19:58 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بخش معدن و صنایع معدنی

فضای مجازی، فیلترینگ و پیام‌رسان‌های داخلی محور دو نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس
پایگاه خبری راد: طی هفته جاری دو نشست یکی نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی و حقوقی در خصوص وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی و دیگری نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران پیام رسان‌ها برگزار می‌شود.
مانع‌تراشی برای تولید معادن
پایگاه خبری راد: فعالان معدن و صنایع معدنی بخش خصوصی در سال جدید نیز همچنان با موانع قانونی تولید دست و پنجه نرم می‌کنند و سر ایجاد تغییراتی در ماده ۴۳ برنامه ششم توسعه و همچنین تعرفه‌های واردات ماشین‌آلات معدنی می‌جنگند.
برنامه‌ ملی اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار وزارت صنعت/اجرای 11 پروژه با همکاری 3 دستگاه
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای استقرار اقتصاد دانش‌بنیان علاوه بر اجرای دو طرح پسا دکترای صنعتی و فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در بخش‌های صنعتی، حمایت از 150 بنگاه صنایع پیشرفته و شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار داده است.
کارنامه 100 روزه صنعتی، معدنی و تجاری دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: پس از ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم از سوی رییس جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نیز فعالیت‌های خود طی مدت مذکور را تشریح کرد.
رشد صادرات کالاهای صنعتی و معدنی
پایگاه خبری راد: صادرات ایران در بخش پتروشیمی و مواد پایه نفتی، در برخی محصولات و بازارها در هفت ماهه سال جاری، رشد بین ۱۰ تا بالای ۱۰۰ درصد را نشان می‌دهد.
آغاز بازسازی زیرساخت‌های مناطق معدنی با حقوق دولتی
پایگاه خبری راد: بعد از این که چهار سال از تصویب طرح بازسازی زیرساخت های مناطق معدنی می گذرد، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از آغاز این طرح خبر داد.
ادامه راه قبلی به ترکستان است/صدور ۲۸ بخشنامه تجارت در ۲۵ روز!
پایگاه خبری راد: رییس سابق اتاق بازرگانی ایران وضعیت اقتصادی دولت‌های نهم تا دوازدهم را تشریح کرد و توضیحاتی درباره نتایج برجام و نحوه استفاده بخش خصوصی از این شرایط ارائه و تصریح کرد که دولت دوازدهم اگر به راه قبلی ادامه دهد و به همان ترتیب مسکن‌وار و تصمیمات مقطعی پیش رود آخر این راه به ترکستان است؛ لذا برای موفقیت در اقتصاد فقط باید اقتصاد آزاد را بپذیریم اما مسیر دو ماه گذشته نشان دهنده اصلاح اساسی نیست.
نسخه چهار ساله برای حل مشکلات معدن
پایگاه خبری راد: ایمیدرو با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تدوین نقشه راه معدن در چهار سال آینده برای دولت دوازدهم کرد که طی آن نسخه‌ای ۹ بندی برای برطرف کردن چالش‌ها در آن دیده شده است.
سبحانی‌فر: بهبود معیشت مردم اولویت وزرای دولت دوازدهم تعیین شود
پایگاه خبری راد- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزرای دولت دوازدهم باید اولویت‌های کاری‌شان را متناسب با وضعیت اقتصادی و بهبود معیشتی مردم تعیین کنند.
21 ملاک سرمایه‌گذاران خارجی در معدن مشخص شد
پایگاه خبری راد: الویت های 21 گانه سرمایه گذارن خارجی برای تحقق جذب 30 میلیارد دلار سرمایه خارجی در نقشه راه معدن تدوین شد.
نان گران نمی شود!
پایگاه خبری راد - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای گرانی نان نداریم، اعلام کرد: تنها ۱۴ درصد از کالاهای وارداتی به کشور مصرفی هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد